Εργαστήρι
Η διδασκαλία της μουσικής αλλιώς.
Σύνολα και μικρές ορχήστρες στο επίκεντρο της μουσικής εκπαίδευσης και εμπειρίας.
Ρυθμική αγωγή, ακουστικές δεξιότητες, πολυφωνία, αρμονική αντίληψη, χρωματισμοί και δυναμικές, όλα έννοιες οι οποίες ανακαλύπτονται και αναπτύσσονται μέσα από την οπτική του μουσικού συνόλου.
Η δεξιοτεχνία και η μελέτη πάνω στην ανεπτυγμένη τεχνική του κάθε οργάνου καθίσταται πηγαία ανάγκη που δίνει περισσότερη ελευθέρια έκφρασης και όχι εμπόδιο και τροχοπέδη που στερεί αυτήν την ελευθέρια.
Η μουσική διαδικασία αναδεικνύεται ως κοινωνική διαδικασία κι όχι σαν ατομικός, ανταγωνιστικός πρωταθλητισμός.

Σύνολο
Ο χώρος σαν τόπος συνάντησης, δημιουργίας, έμπνευσης, ομαδικότητας, και κοινωνικοποίησης της μουσικής.
Όλοι οι συμμετέχοντες ανακαλύπτουν και εμβαθύνουν στην σχέση τους με την μουσική μέσα απτά μουσικά σύνολα.
Ένταξη και συγκρότηση συνόλων δωμάτιου, ορχηστρών δωμάτιου και συγκροτημάτων από την πρώτη μέρα επαφής των ενδιαφερομένων.
Συνεχή κίνητρα, για μια ζωντανή σχέση με τη μουσική. Η συνευθύνη της ομαδικής δουλειάς σε συνδυασμό με την προσωπική πλήρωση.
Διαρκής τριβή, έκθεση και παρουσίαση όλης της διαδικασίας με συναυλίες και ηχογραφήσεις.
Σεμινάριο
Παρουσίαση, συζήτηση, επεξεργασία διαφόρων θεματικών.
Ερμηνεία της μουσικής, τεχνική των οργάνων, διεύθυνση συνόλων.
Ηχοληψία, επεξεργασία, παραγωγή, μίξη του ήχου.
Παιδαγωγική και εκπαίδευση.
Επιστημονικά θέματα, τεχνολογία, φιλοσοφία, πολιτική.
Κατασκευή και επισκευή μουσικών οργάνων και μουσικού εξοπλισμού.
Ένας χώρος έτοιμος να φιλοξενήσει, να ηχογραφήσει και να βιντεοσκοπήσει, οποιαδήποτε παρουσίαση, σεμινάριο ή διάλεξη.
Παιδαγωγική
Τα ζητήματα της παιδαγωγικής της μουσικής και της εκπαίδευσης, σε έναν χώρο που δίνει βήμα σε όλους τους μουσικούς της πόλης και όχι μόνο.
Εργαζόμενοι σε ωδεία, πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθηγητές πανεπιστήμιου.
Συμβουλευτική, αλληλοβοήθεια, συναδελφικότητα.
Ζητήματα διδασκαλίας μουσικών εννοιών, τεχνικών των οργάνων, ρυθμικής αγωγής, ψυχολογίας, μαθησιακών δυσκολίων.
Μέσα από σεμινάρια, συζητήσεις και μοίρασμα εμπειριών, οι εκπαιδευτικοί ενημερώνονται και επανανοηματοδοτούν τον ρόλο τους ως δάσκαλοι της μουσικής.